Sayfalar

Cuma, Mayıs 13, 2005

Atom Kurabiye

Atom Kurabiye

Tarif defterinde sevgili Yelda'nın Oktay Usta'nın programından görüp denediği kurabiyeleri ben de biraz değiştirerek dün akşam yaptım. Şekeri tarifte verilenden daha az katmıştım ve bana biraz şekersiz geldi fakat eşim bayıldı. Evde incir olmadığı için 6 adet kayısı kullandım, ayrıca üzümü daha fazla kattım. Tabiki margarin yerine zeytinyağı kullandım, fındık kullanmadım. Bu kadar değişiklik yaptığıma göre bu artık benim tarifim olmuş olmaz mı :)!! Malzemeleri kendi yaptığıma göre yazıyorum.

Malzemeler:
  • yarım su bardağı zeytinyağı
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı şeker (ağız tadınıza göre değiştirebilirsiniz)
  • 1'er paket kabartma tozu ve vanilya
  • 6 adet kuru kayısı
  • 1 bardak kuru üzüm
  • büyük bir kase dövülmüş ceviz
  • biraz tarçın
  • aldığı kadar un

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şuleciğim un miktarını göremedim alabildiğinemi...

Adsız dedi ki...

A evet deniz yazmayı unutmuşum, alabildiğine un olacak kulak memesi yumuşaklığında bir hamurun olacak. Malesef senin sevmediğin tariflerden :).