Sayfalar

Perşembe, Ekim 16, 2014

16 Ekim Dünya Ekmek Günü



World Bread Day 2014 (submit your loaf on October 16, 2014)     Dünya ekmek günüymüş bugün. Her şeyin bozulduğu ülkemde; insanlığın, tarihin ve hatta ekmeğimizin,doğallığa yaklaşmaya çalışarak yaşamaya, yaşatmaya heves ederek belki de dış dünyaya kulaklarımı kapatarak ekmek yapıyorum. Kendi iç dünyamda temiz ve saf duygularla çocuklarımı beslemeye, yetiştirmeye çalışıyorum. Tabi ki hiç bir şekilde tamamen izole olmak değil amacım, en azından yapabildiğim kadarıyla doğal olanı tercih ediyorum. Marketlerde satılan şişirilmiş, avuç avuç katkı maddesi katılmış plastik ekmeği yemeye mecbur bırakanlar ve bu ülkeyi bu hale getirenler tarafından yönetilmekten utanıyorum. Halkının çoğu cahil olan memleketimde ne yazık ki buna mahkum yaşamak canımı çok acıtıyor. Daha yazılacak çok şeyim olsa da şimdi sakinleşmem gerekiyor :). Bu güzel ve anlamlı günde, tüm dünyanın doğal olana yeniden rağbet gösterdiği ancak bizlerin bunu ancak evlerimizde gerçekleştirebildiğimiz (Ankara'da katkısız ekşi mayalı ekmek satan bir yer bulamadım) bu zamanda sizleri de ekmeğinizi evinizde yapmaya davet etmekten başka bir şey gelmiyor elimden. Bol, katkısız ,doğal ekmekli günler.. :)

Hiç yorum yok: