Sayfalar

Cuma, Nisan 08, 2011

Starbuck's Brownie



Starbuck'sın brownisi benim favori brownim. Evde de yapmak istedim ve internette epey araştırma yaptım sonra kendi katkılarımla bu ortaya çıktı. İstediğim tadı yakalasam da istediğim ıslaklığı yakalayamadım. O ıslaklığı veren sanırım içine bol miktarda katılan katı yağ :(. Nisan'ın doğumuna sayılı günüm kaldı. İnşallah (beklerse) 6 gün sonra 2. kızımızı da kucağımıza alacağız.

Malzemeler:
  • 180 gr çikolata
  • 1 paket krema
  • 1/4 çay bardağı zeytinyağı
  • 3 çorba kaşığı kakao
  • 1 su bardağından 1 parmak eksik un
  • 2 yumurta
  • 1 bardak toz şeker
  • vanilya
Yapılışı:

Yumurtaları ve şekeri köpürene kadar çırpın. Çikolata ve kremayı eritin. Zeytinyağını yumurtalı karışıma ekleyin ve çırpın. Çikolatalı karışımı ilave ederek çırpın. Kalan kuru malzemeleri ilave ederek tahta bir kaşıkla karıştırın. Küçük kare borcamı zeytinyağı ile yağlayın ve hamuru boşaltın. Önceden ısıtılmış 175-180 derece fırında pişirin.

Afiyet olsun..

7 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Elinize sağlık, Allah sağlıkla, hayırlısıyla bebişinize kavuşmak nasip etsin. Benim de iki kızım var, Allah oğlu olana arkanda oğlun var daha ne isteyeceksin, kızları olana arkanda ben varım dermiş . Çok şükür şanslıyız:)

Şule dedi ki...

Elif, teşekkürler. Büyük bir heyecanla bekliyorum. :)

Tuğba dedi ki...

Allah sağlıcakla kucağınıza almayı da nasip etsin.Browniler çok hoş...
Ellerine sağlık..

Şule dedi ki...

Tuğba, çok teşekkür ederim..

Betty dedi ki...

Allah kurtarsın inşallah kolayca kurtulursunuz

Unknown dedi ki...

Allah bir avazda kurtarsın, sevgiler

Şule dedi ki...

Betty, mahzun prenses cok sukur atlattim. Tesekkurler.