Sayfalar

Cuma, Ocak 02, 2009

Kütük Pasta



Yeni yıl umarım hepimiz için sağlık, mutluluk ve huzur dolu geçer. Bu yılbaşında kütük pasta yapmayı çok istiyordum ama bir gecede pastayı yapıp bitirmek gözümde o kadar büyüdü ki, yılbaşı geçse de ertesi gün nasıl olsa tüm gün evdeyim o zaman denerim deyip vazgeçtim. Ve dün ilk kütük pasta denememi yaptım :)) Tarif, Sevgili Zinnur'un çok önce denediği bir pasta. Ben kütüğü daha çok anımsatması için Zinnur'un diğer kütük pastalarındaki gibi çikolatalı yaptım.
İşe ilk önce mantarları yaparak başladım. İlk kez beze yapıyor olmama rağmen kıvamı çok iyi oldu. Daha sonra kekini ve iç kremasını yaptım. Rulo hale getirdikten sonra Zinnur'un önerdiği gibi daha rahat kesebilmek için buzdolabında beklettim. Daha sonra yine yapılış adımlarını takip ederek pastayı tamamladım. Süsleme için hazırladığım beze mantarları, çakıl şeklinde çikolatalar, gerçek çam ağacı iğneleri, çikolata parçaları, kakao ve pudra şekeri kullandım.

Afiyet olsun...



11 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzelll..Yeni yılınız kutlu olsun.Bebişiniz ve tüm sevdiklerinizle nice yıllara..

mavi sofra dedi ki...

Ellerinize sağlık pasta nefis görünüyor.
http://mavisofralar.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Mutfakcini sizin de yeni yılınız kutlu olsun.

Bebiş için dileklerinizi de Şule okumuştur sanırım :) Çok teşekkürler...

Elif, teşekkür ederim...

Neşeli Sesler dedi ki...

http://www.kadinbloglari.com/

sitenizi burada yayınlamışlar. Birileri kadın bloglarını toparlıyor heralde.

Bilgilerinize...

Bu arada pasta zahmetlerini karar çıkarmamış çok lezzetli görünüyor.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Elif, sağol haber verdiğin için, bir bakayım siteye...

Pastayı beğenmene de ayrıca çok mutlu oldum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

eşimle yaş pastaları çok seviyoruz geçenlerde bir pastanede pasta seçimi yaparken kütük pasta yazısı gördük pastayı aradık bulduk hadi alalım dedim eşim sen bunu yaparsın dedi nasıl yapcam dışına baksana falan dedim şimdi görüyorum yapılabilirmiş emin olun pastanedeki görüntüye çok yakın hemen denicem derim ama rulo pastalarda öyle beceriksizimki herşeye rağmen denemek istiyorum ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Ehlikeyf, insanın gözünü korkutuyor başta ama yapımı çok eğlenceli geldi bana. Umarım siz de denersiniz...

sibel dedi ki...

haticeciğim..ellerine sağlık(bu arada resmi dil kullanmak istemedim)görüntüsü bi harika ama zahmetli bir tarif inşallah önümüzdeki hafta sonu denemeyi düşünüyorum.tembellik yapmazsam

Adsız dedi ki...

Pasta bittikten sonraki görüntüsü tüm zahmetini unutturuyor :) Umarım denersin :) Sevgiler...

Adsız dedi ki...

cok guzel bir goruntusu var insani imrendiriyor ellerinize saglik.

Adsız dedi ki...

Rıza Bey, teşekkür ederim.