Sayfalar

Perşembe, Eylül 13, 2007

Eylül'de Gel...

Ramazan'ın başladığı ve ilk orucumuzu tutmaya başladığımız bu gün itibariyle şafak sayısını da epey azaltmış bulunuyoruz. Saya saya 3 günümüz kaldı eşimle kavuşmak için. Eşimin askerliği sayesinde Elazığ şehrini de 3 kere ziyaret ederek tanıma fırsatı buldum. Yine bu süre boyunca mutfaktan uzak kaldım. Uzak kalmamın sebepleri arasında yemekleri annemin yapmasının ve evde tek kalmanın etkisi oldukça büyük. Tüm bunlara, hasretlik ve yazın yapılan yoğun spor aktivitesi de eklenince 10 kilo verdim. Mutfaktan o kadar uzak kaldım ki eşim gelince mutfağı birlikte yeniden keşfetmemiz gerekecek :) Ramazan'da yeni tariflerle aranızda olmaya çalışacağım. Şimdilik hoşçakalın!

* Fotoğraf http://www.afl.org.tr/mezun/e_bulten/2006/eylul/september.jpg adresinden alınmıştır.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,hayirli ramazanlar diliyorum.

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Sule,
Simdiden gozun aydin olsun. Hayirli ramazanlar, sevgiler

Adsız dedi ki...

Öncelikle hayırlı ramazanlar diliyorum. Eşinizle kavuşmanıza az kalmıs azıcık daha sabır diyorum. Cok iyi kilo vermissiniz tebrik ederim. Sayfanızda nasıl kilo verdiginizi hangi sporları kac saat yaptığınızı neler yediğinizide bizimle paylaşırsanız sevinirim. Hoşçakalın.tuğba

http://tugbaakin.blogcu.com/

Şule dedi ki...

Senem, size de hayırlı ramazanlar..

Aybike, çok teşekkür ederim.

Tuğba, evet çok az kaldı:). Heyecanla bekliyorum. Kilo verme olayı benim için gerçekten kolay oldu. Sanırım işin sırrı akşamları mideye çok fazla yüklenmemek. Bunun dışında sıkı bir diyet uyguladığımı söyleyemem. Bir süre sonra mideniz küçülüyor zaten ve öğünlerinizi ister istemez azaltıyorsunuz. Yazın haftada 4-5 gün spor yapma imkanım vardı. Bu süreç boyunca 1 ay spora ara vermek durumunda kaldım. Şu anda da haftada 3 gün öğle araları 45 dk spor imkanı var, ramazanda devam edebilir miyim bilmiyorum. Umarım faydalı olabilmişimdir. Sevgiler, hayırlı ramazanlar..

Yasemin dedi ki...

haydi bakalim efem Allah kavustursun. zordur asker yolu beklemek :) zaten askerligi bi yapan bide yolunu bekleyen bilir ;) ramazani bereketiyle beraber esine tez elden kavusman ve bizi mutfagindan gelen kokularla yeniden mest etmen dilegiyle ;) sevgilerrr!!!

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Şule!Hayırlı,bereketli,dualarımızın kabul olduğu bir ramazan geçirmemizi diliyorum.
Allah en kısa sürede,sağ salim kavuştursun eşinle seni...

sevgi ve selamlar

Adsız dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim Yasemin ve Ab-ı hayat. Sonunda kavuştuk :). Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Herkese merhabalar,
Hatice ve Sule sizi gönülden tebrik ediyorum. Siteniz harika. Cok güzel tarifleriniz var. Kac gündür blog blog dolasiyorum, degisik bir tarif bulabilirmiyim acaba diye. Haklarini yememek lazim, bir kac tarif bulmustum. Ama sizin sitenizde bol bol degisik tarifler var. Cikartmasini yaptim, önümüzdeki günlerde denemeye gececem..

Hayirli ramazanlar...

Yaren dedi ki...

Allah kavustursun,iyi ramazanlar,güzel tariflerle bulusmak özere

Adsız dedi ki...

zübeyde, sitemizi ve tariflerimizi beğenmenize çok sevindim. size de hayırlı ramazanlar..

yaren, teşekkür ederim. size de iyi ramazanlar..