Sayfalar

Salı, Aralık 09, 2014

Winx Bebekli Pasta








































Eylül'ün 6. doğum günü için Winx bebeğiyle bir pasta yapmaya karar verdik. İsmi Stella imiş :). İnternette bayağı bir araştırma yaptım ve sonuçta herkesin beğendiği bir pasta oldu. Emeklerime değdi diyebilirim. Ancak önünde sıralanmış cupcakelerin süslemesi için hazırlamış olduğum kremayı tutturamadım. Allahtan pastanın kreması fazla olmuştu, cupcake süslemesinde değerlenmiş oldu. Pastanın masaya gelmeden önceki halinin fotoğrafını çekmemişim ne yazık ki. Cupcakelere batırmak için Winx karakterleri basılı süslemeler kullandım. Ayrıca bebeğin ellerine "İyi ki Doğdun" yazısı iliştirdim. Ufak dokunuşlarla etkileyici bir görüntüye kavuştu. Pastanın keki ve kreması için Hatice'nin Puset Pasta'sını referans aldım. Süsleme için de 2 paket krem şanti ve süsleme malzemeleri kullandım. Etek şeklini vermek için Kitchen Aid çırpma kasesinde pişirdim keki. Ancak bir daha onda kek pişirmem çünkü keki kalıbın altı kalın olduğu için hemen ısınmadı ve kabaramadı, geç kabardı. Bu yüzden de çok yumuşak bir kek olmadı. Neyse ki sütle ıslattım ve bekleyince de güzel oldu.

Eylül'üm nice mutlu 6 yıllara, tüm bunlar yüzünü güldürebilmek içindi. Seni seviyorum canım kızım.

Hiç yorum yok: