Sayfalar

Cumartesi, Mart 24, 2007

Ready Steady Cook



BBCprime'da bir ara sürekli bu programı izliyordum. Hala yayınlanıyor mu bilmiyorum. O dönemde eşimle birgün biz de kendi çapımızda böyle bir şey yapalım demiştik ve üzerinden çook zaman geçti. Programda iki ünlü aşçı ve iki seyirci kendilerine verilen 4-5 çeşit malzemeyle belirli bir süre içinde yemekler, tatlılar vs.. hazırlıyorlar ve bunlar seyirci tarafından değerlendirilip birinci seçiliyor. Geçtiğimiz haftasonu nihayet karar verdik. Eşim marketten seçtiği malzemeleri getirdi. Bu arada kendisi yanlış anlayıp tatlılar için ayrı, tuzlular için ayrı malzemeler almış :) Malzeme bu kadar çok olunca insan daha da şaşırıp kalıyor ne yapsam diye.

Benim hazırladıklarım orjinal tarifler olmadı. Gayet basit yemekler çıktı ortaya. Şunu anladım ki kısa sürede hem ne yapacağına karar vermek hem de onları yapmak epey zor bir iş. Bir kere daha takdir ettim o aşçıları...
Gelelim hazırladıklarıma; yanda gördüğünüz malzemelerle

* Tavuk suyu çorba
* Havuç ve biberli tavuk sote
* Zeytin, brokoli ve biberli salata hazırladım.


Tatlılar için alınan malzemeler ise bunlar. Bu malzemelerden hazırladıklarım ise :

* Soslu çikolata topları
* Meyve salatası



Bunları hazırlamam bir saatimi aldı malesef... Bundan sonraki ready steady cook organizasyonlarımızda daha az malzeme ile daha iyi sonuçlar alacağımı ümit ediyorum...

NOT: 10 gün internetten ve sizlerden uzakta olacağım. Görüşmek üzere...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

haticecim yaptıkların çok hoşuma gitti :). daha sık tekrarla olur mu :) çok öpüyorum erkanı ve seni..

limoncicegi dedi ki...

Kolay olsubn, ne farkeder... tadı guzelse nasil olsa bir parca bile kalmiyor geriye..
ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Haticecim Mübarek Mevlüd kandilinin kutlar sağlık, sıhhatin senin ve ailenin yanında olmasını temennisiyle canım kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

Şulecim, teşekkür ederim. Bakalım tekrarlamayı düşünüyoruz. Biz de öpüyoruz seni.

Limonçiçeği doğru ama orjinal birşeyler çıkmasını daha çok istiyorum. Sevgiler...

Şebnem, geç oldu ama ben de sizin kandilinizi kutluyorum. Bu güzel dilekler için çok teşekkür ederim.