Sayfalar

Cumartesi, Haziran 25, 2005

Mısırlı Tonbalık Salatası

Mısırlı Tonbalık Salatası

Salata denemelerine devam. Dün akşam ne yapsak diye düşünürken dolapta uzun zamandır bekleyen ton balığı aklıma geldi. Önceki günden de yarım paket mısırımız kalmıştı. Zeytinyağlı tonbalığının yağını süzdüm, tabağa alıp ufak parçalara ayırdım. Üzerine mısırları koydum. Kenarlarına soya filizlerini yerleştirdim. Üzerine limon sıktım. Fotoğrafını çektim siteye koymak için. Eşim yemeden önce kenarlarına da kiraz domates koysaydın dedi. Kenarlarına minicik domatesleri de yerleştirince görüntü daha bir güzelleşti. Son halini çekmeye fırsatım olmadı :). Denemenizi öneririm, oldukça lezzetli bir salata oldu.

5 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

ELLERINE SAGLIK, COK LEZIZ GORUNUYOR, MARUL YAPRAKLARINI ASMA YAPRAGI GIBI KULLANARAK BU MALZEMEYI ICINE SARARAK DENE BIRDE, KONUKLAR GELINCE OZELLIKLE, DEGISIK GELIYOR O ZAMAN GORUNTU,
PAYLASIMIN ICIN TESEKKURLER.
ZEYNEP

Adsız dedi ki...

Zeynep dediğin gibi de deneyeceğim.Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Merhaba şule,birkaç gündür siteye bakamıyordum.Yine değişik ve güzel tarifler eklemişsiniz.Hergün sitenize girip bakıyordum ama enazından bir ay bakamayacagım.Nihayet hazırlıklar bitti ve memleketime gidiyorum.Eminim birçok şeyi kaçırırım ama olsun.Nasıl olsa site yerindedururheralde.Haticeyede selam ve sevgiler...

şule&hatice dedi ki...

Zeynepcim sana iyi tatiller.. Yorumlarını özleyeceğiz :)

Adsız dedi ki...

sağol şuleciğim.Dönüşte yine sizlerleyim.Denemek istediğim tarifleride rahat rahat denerim artık.Kendinize iyi bakın ,sevgiler...........