Sayfalar

Pazartesi, Eylül 12, 2005

Tatil Dönüşü

Tatil dönüşü evimde bilgisayarın başında tatil anılarını yazmak çok keyifli olacak. Hem de daha iznimin bitmesine 3 gün varken. Birazdan market alışverişimi yapıp kahvaltımı hazırlayacağım. 3 gün boyunca elmalı ne yapsam diye düşüneceğim :). Her neyse şimdi çektiğimiz fotoğraflarla biraz tatilimden bahsedeyim. Bu kabakları ilk defa Kuşadası Migros'ta gördüm. Eşim de dayanamayıp fotoğrafını çekti. Nasıl pişiriliyor ve yeniyor hiç bir fikrim yok. Alttaki resim ise akşam karanlığında çekilen Güvercin Adası'nın fotoğrafı.

Pazartesi günü Selçuk'a gittik. Efesi baştan aşağı dolaşıp gördükten sonra yemek molası verelim dedik. Yedi uyuyanlar'a gitmeden önce fotoğraftaki nefis patatesli ve kıymalı gözlemelerle köpüklü ayranları midemize indirdik.

Sonraki durağımız Meryem Ana'nın evini ziyaret etmek oldu. Günün sonunda ise Selçuk'ta meşhur Şirince köyüne gittik.

Tabi burası oldukça gelişmiş bir yer. Ben görünce çok şaşırdım. Şirince'nin meyve şarapları çok meşhur. Aslında içkiyle çok aramız olmamasına rağmen ısrarlara dayanamayıp girdik yukarıdaki şarap evine. Şarapları sırayla tatmaya başlayınca tatlarının çok farklı olduğunu gördük. İçine ekstradan alkol katılmıyor meyvelerin kendi alkolü var sadece bu yüzden meyve suyu gibi geliyor tadı. Ben karadutluyu eşim de şeftalili şarabı beğenince birer şişe aldık. Şarabın yanısıra zeytinyağı ve sabun da satıyorlardı. Sabunlardan da aldım tabi :).

Ertesi günümüz plajda geçti. Çarşamba günü tekne gezisine çıktık.

Tekneden de Güvercin Adası çok güzel görünüyordu.

Sonra Söke'ye gittik. Priene'deki kocaman dev sütunları çektik. Aziz John kilisesine gittik. Son gün Kuşadası'nın pazarı vardı. Nasıl renkli bir pazar anlatamam. Herşey tazecik görünüyor. Çeşit bol. Ankara'daki pazarla karşılaştırmak imkansız. Burada aktarlarda aradığımız baharatlar otlar pazarda mevcut. Pazardan da alışverişimizi yaptıktan sonra tatilimizi sonlandırdık.

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin Şulecim. İyi bir tatil geçirmişsiniz öyle görünüyor. 3 gün de bol bol dinlen evde. Burada bir değişiklik yok herşey aynı hala. Görüşmek üzere...

Şule Hoşgldin,

Tatilinin iyi geçmesine çok sevindim.Kuşadası benim memleketim ama maalesef sadece tatillerde gidebiliyorum ah keşke bir an evvel bayram gelsede Kuşadasına gitsem.

Adsız dedi ki...

Haticecim teşekkür ederim. Güzel bir tatildi evet. Umarım 3 günü de verimli bir şekilde geçiririm. Perşembe görüşürüz..

Nilüfer hoşbuldum. Hatice siteyi hiç boş bırakmamış. Girince gözüm gönlüm açıldı. Sen de umarım en kısa zamanda memleketine kavuşursun. Önümüz ramazan sonra bayram az kalmış bak.

Hoşgeldin şule,resimlerden anlaşıldığı üzere tatilin çok güzel geçmiş.Egeyi bende çok merak ediyorum.Artık tayinimiz ege tarafına çıkarsa gezerim oraları.Tabiki Ankarada tercihlerde var.Şayet olursa mutlaka sizleri tanımak isterdim.Tekrar hoşgeldin....

Adsız dedi ki...

zeynep sen de hoşgeldin. en sonunda geldin. Umarım gönlünüze göre bir yere gidersiniz.

incikboncuk dedi ki...

Hoşgeldin Şule. Tatil dolu dolu geçmiş görünüyor. Aslen İzmirli olduğum için Kuşadası ve Selçuk'u iyi bilirim. Fotoğraflar çok güzel olmuş, tekrar gitmiş kadar oldum.

Nurdan

Adsız dedi ki...

Nurdan hoşbuldum. Yorumlarınızı gördükçe çok çok mutlu oluyorum. Kuşadası ve çevresinde gezilecek görülecek neresi varsa gitmeye çalıştık. Hiç bir yer kalmayınca da Ankara'ya döndük :). Siteyi ve sizleri de çok özlemişim.

pınar dedi ki...

şule hoşgeldin. dolu dolu bir tatil geçirmişsiniz ne güzel. meryem anayı görünce de aklıma hep ortaokuldaki gezimiz gelir. bizim otobüs o yokuşu çıkamadığı için gidememiştik. ama diğer otobüs gitmişti. biz de aşağıda onları beklemiştik. bir daha da gitmek nasip olmadı zaten.
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Pınar hoşbulduk. Elimizden geldiğince dolu geçirmeye çalıştık günlerimizi. Meryem Ana yokuşu da çık çık bitmiyor gerçekten de. Oldukça da dik. Bir gün gidersiniz belki.

ruchan dedi ki...

Merhaba ,
Aynı mekanı seçmişiz tatil için , İnsanın hiç dönesi gelmiyor oralardan değil mi ?
Sevgilerimle:)

Adsız dedi ki...

cimcime sitendeki havuz resmi sanırım kaldığınız otelin havuzu. aynı anda aynı yerlerde dolaşıyormuşuz demek ki.. :).

Hanife dedi ki...

Hosgeldin Sule,
Tatil yazindan sonra guzel tarifleri bekliyioruz. Senin zencefilli kurabiyeyi denedim, harikaydilar. Yeniden tesekkur edeyim buradan.

Adsız dedi ki...

Hanife elmalı tarifleri yazmaya başlıyorum :). kurabiyeler için tekrar afiyet olsun..