Sayfalar

Salı, Kasım 22, 2005

Mısır Unlu Omlet



Tarif defterinde aperatifler bölümünde borana ismini görünce dikkatimi çekti. Tarifi okuyunca annemin yaptığı borana ile pek ilgisi olmadığını gördüm. İnternette de biraz araştırma yapınca boranayı herkes kendine göre değiştirmiş ve bu şekilde adlandırmış. Annemin boranasında sarımsaklı yoğurtla pişmiş yumurta karıştırılır ve üzerine tereyağ dökülürdü. Her neyse bu tarif de gayet güzeldi, fakat ben ismini bu şekilde değiştirmek istedim. Hafta sonu kahvaltılarınıza bir alternatif olur belki.

Malzemeler: (2 kişilik)

  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 2 yumurta
  • 2-3 yemek kaşığı çökelek (beyaz peynir kullandım)
  • 1-2 yemek kaşığı yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mısır unu
Yapılışı:

Tereyağı dışındaki tüm malzemeleri bir kaba alıp karıştırın. Biraz tuz ekleyip, iyice karıştırın. Tavada kızdırılmış tereyağında arkalı önlü pişirin ve servis yapın.

Afiyet olsun..

7 yorum:

Burcu Özdoğan dedi ki...

Sevgili Şule ellerine sağlık nefis görünüyor ilk fırsatta yapacağım
sevgiler

Adsız dedi ki...

selamlar cok güzel tarif ilk firsatta yapicaam. bu arada seni siteme ekledim :). benim sitem yemek sitesi degil ama beklerim . Ellerine saglik tekrar.Triflerin cook güzel

Adsız dedi ki...

yorumlarınız için çok teşekkürlerr.. umarım deneyince de memnun kalırsınız..

Adsız dedi ki...

Şulecim merhaba. Bu sabah kahvaltıda mısır unlu omletti tattık. Gerçekten çok nefis. Omlete yoğurt ve mısır unu daha önce hiç katmamıştım. Bu güzel lezzetler için teşekkürler.
Bu arada sevgili Hatice, umarım çalışmaların iyi gidiyordur. Dün gece seni rüyamda gördüm. Selamlar ve sevgiler...

Adsız dedi ki...

Elifcim beğenmenize çok sevindim. afiyet olsun.

Sibel dedi ki...

Şulecim senin bu güzel omletini bayram tatilinde deneme fırsatım oldu nihayet. Valla çok sevdik hepimiz!

Adsız dedi ki...

sibelcim beğenmenize sevindim. afiyet olsun..