Sayfalar

Çarşamba, Mayıs 21, 2008

Fındıklı Un Kurabiyesi ve Mutlu Bir Haber ;)



Siteye yazmayalı neredeyse 2 ay olmuş. Bu süre boyunca maalesef yeni tarif deneyemedim, yaptığım tüm tarifler sitemizden olduğu için de yayınlayamadım :). Sonunda pazar günü yeni birşeyler deneyeyim dedim ve bu lezzetli kurabiyeleri yaptım. Yaptığım gün de tükendi zaten.
Gelelim mutlu haberimize.. Mutlu haber denince genellikle akla bebek geliyor bloglar arasında. Evet benim mutlu haberim de bu :). Herşey yolunda giderse, yaklaşık 7 ay sonra ailemize katılacak minik bireyimizin sevincini sizlerle de paylaşmak istedim. Hala bu durum inanılmaz geliyor ve kendimizi inandırmakta güçlük çekiyoruz :). Umarım herşey yolunda gider..

Malzemeler:

  • 2 kahve fincanı öğütülmüş fındık
  • 2,5 - 3 kahve fincanı un
  • 1,5 kahve fincanı pudra şekeri
  • 125gr tereyağı (50 gr tereyağı + zeytinyağı kullandım)
Yapılışı:

Oda sıcaklığındaki yağ, pudra şekeri ve fındığı iyice karıştırın. Üzerine unu ekleyerek hamurunuzu hazırlayın. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopararak, yağlı kağıt serilmiş tepsiye sıralayın. Önceden ısıtılmış 175 derece fırında 15-20 dk pişirin. Kurabiyelerinizin kızarmasını beklemeyin.

Afiyet olsun..



Kedilerimizin keyif anından bir kare.. Tırmık Bey genellikle Maya Hanım'a yaslanarak uyumayı tercih ediyor :).

39 yorum:

SEDA dedi ki...

Ne kadar güzel bir haber bu :) Allah tamamına erdirsin, güle güle büyütmeyi nasip etsin.
Sevgiler

Yesim dedi ki...

Tebrikler Sule, aramizda 1 ay var demek ki :) Allah tamamina erdirsin...
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Şule'ciğim yeni bir tarif eklediğini görmek güzel.Özlemişiz.
Bu güzel kurabiyeleri yapmışsın ama tatlıyla aramız pek yoktu, sen artık yiyebiliyor musun?
Ben hala tatlı ve kırmızı et yiyemiyorum.
Tuzlu, ekşi , acı ile yapılmış tariflerini bekliyorum :)

Filiz.

Sibel dedi ki...

Şuleciğim çok sevindim canım!! Ne güzel, bu aralar pekçok kişiden güzel haberler duyuyorum. Hamileliğin tadını çıkar, inşallah çok rahat geçer ve sağlıkla bebeciğini kucağına alırsın.
Sevgilerimle..

Rakunt ideas dedi ki...

He güzel bir haber Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin.En güzel zamanlar şimdi.

Adsız dedi ki...

seda, teşekkür ederim, amin :)

yeşim, teşekkür ederim. ikimize de sorunsuz bir hamilelik dilerim.. sevgiler..

filizciğim, teşekkür ederim. kurabiyeyi yaparken biraz midem döndü ama, üstünden 1-2 saat geçince gayet güzel yedim :P

sibel, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. sevgiler..

tuğba, amin inşallah. Teşekkür ederim.

Yasemin dedi ki...

Sulecim dilerim hayirlisiyla bebegni kucagina almak nasip olur :) hadi baklaim sole gusel bir bebek daha gelsin blog dunyasina!!

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

Merhaba..
Allah bebeğinize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.. yeni birey yanında yeni sevinçleri ve mutlulukları da getirir inş..
Siteniz ve yapılan bütün tarifler çok güzel.. oldukça emek harcanmış..
Ellerinize sağlık
sevgiler..

http://mutlulukdefteri.blogcu.com

Adsız dedi ki...

yasemin, çok teşekkür ederim, inşallah tüm güzel dilekler gerçekleşir.

tuğba, amin inşallah..
sitemizi beğenmenize de ayrıca çok sevindim. teşekkür ederiz..

Renkligunlerde dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün inşallah kurabiyeler de nefis görünüyor inşallah aynı mutluluğu ben de tatmak istiyorum

Adsız dedi ki...

tarifte kahve fincanı kullanılmış acaba Türk kahvesi fincanı mı? bana çok az geldi ölçüler de..

Adsız dedi ki...

Ayşegül teşekkürler, inşallah. Darısı tüm isteyenlere..

isimsiz, türk kahvesi fincanı evet.

Saliha dedi ki...

ELLERINIZE SAGLIK..
ALLAH TAMAMINA ERDIRSIN...

Adsız dedi ki...

Tariflerden, tarif edilmez bir haber verdin Şule'ciğim. Yüce Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı,kokusunu hissettirmeyi yaşatsın. Her ikinizde Allah'a emanet olun. Sorunusuz bir hamilelik geçirmen dileklerimle. Ayrıca ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

Tebrikler. Güzel bir hamilelik dönemi gecirmenizi dilerim. Allah tamamina erdirsin, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat, teşekkür ederim yorumunuz için..

Canan, içten yorumun için çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin. İnşallah dileklerimiz dualarımız kabul olur :). Sevgiler..

kizilciksurubu, teşekkür ederim. Şimdiye kadar büyük bir problem yaşamadım inşallah hep böyle devam eder..

NiNo dedi ki...

mutfakta birseyler yapmak keyiftir,ama o mutfakta minik bir insana yemek yapmaksa aşktır.:)

Adsız dedi ki...

Merhaba adaşım Şule :) mutlu habere çok sevindim İnşallah sağlıklı bir hamilelik geçirmek minik bebeğini kucağına alıp koklamak nasip olur canım.un kurabiyesi tarifini deneyeceğim tek tuttramadığım istediğim kıvamda olmayan bir kurabiyedir.Umarım senin tarifini tutturabilrim.Sevgiler.

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım,
Kucağına aldığında dünyanı tamamen değiştirecek beklediğiniz minik misafire yolculuğu boyunca bu güzel tariflerle iyi bak oldumu
Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Sule,

Cok sevindim, hayirli ve ugurlu olsun. Benim kardesimde senin gibi, hem de onun da 7 ayi var.

Sevgi ve selamlar.

Adsız dedi ki...

nihan, şule, elif, ve aybike hepinize güzel dilekleriniz ve harika yorumlarınız için tek tek teşekkür ediyorum. sevgilerimle..

sevdamavisi dedi ki...

Şuleciğim,
çok sevindim tebrik ederim. bebeğinin mutluluğunu daha da artırmasını dilerim. sevgiler

defne yaprağı dedi ki...

Allah'ım hayırlı ve uğurlu eylesin.Sağlıklı ve mutlu bir hamilelik geçirirsiniz inşallah.Sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Hayirli olsun Sule...Kurabiyeler cok sahane gorunuyor.
Insaallah hamileliginde cok guzel ve rahat gecer:)))
Selamlar

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba Şulecim, ne güzel bir haber bu! Tebrik ediyorum, Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.

Un kurabiyesine bayılırım, helede fıstıklı daha da güzel olmuştur, ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

sevda, defne, Momoftwins, nazife tüm güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

Fındıklı un kurabiyesi de gerçekten güzel oluyor, aile büyükleri çok beğendi. Tavsiye ederim :)

Adsız dedi ki...

kurabiyedeki un miktarı bana çok az geldi doğru mu?

lezzetsofram dedi ki...

uzun süredir takip ederim sizi.Bu haber üzerine yorum yazmadan edemedim.İnşallah sağlıklı ve rahat bir hamilelik yaşarsınız. Hayırlı bir evlada sahip olmanız dileğiyle, sevgiler
Emel
asevi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

hazal, ölçüler tarifte yazıldığı gibi.

emel, teşekkür ederim. inşallah güzel dilekleriniz kabul olur :) sevgilerimle..

Yunkabu dedi ki...

Allah tamamina erdisrsin insallah. Saglikla kavusursunuz insallah bebeginize. Benim de 4 ayim kaldi. Hadi hayirlisi hepimiz icin:)

Gulos dedi ki...

Hayırlı olsun.Demek aileye birde minik bebek katılacak :).
Allah tamamına erdirsin.
Sevgilerimle...

butterfly dedi ki...

Şulecim bu harika bir haber:), Allah tamamına erdirsin. Kolay ve sorunsuz bir hamilelik diliyorum.
Tarif için de çok teşekkürler, çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık canım...
Sevgileeer:)..
aslı

ayşegül dedi ki...

merhaba acaba şablonunuzu nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim iyi günler

Adsız dedi ki...

yunkabu, teşekkür ederim. senin de Allah tamamına erdirsin. yarın ki doktor kontrolünü heyecanla bekliyorum.

gulos, inşallah, çok teşekkür ederim.

aslı, güzel dileklerin için teşekkür ederim amin. Tarifi beğenmene sevindim, lezzetli oluyor gerçekten.

ayşegül, hazır bir şablon değil bizimkisi. Banner'ı yanında yazıyor zaten Bengi Gençer tasarladı. Renk uyumlarıyla birlikte bize çeşitli seçenekler sundu. Biz de bunu beğendik.

zeynep&ipek dedi ki...

tebrikleeeer:)
müthiş bir haber buuu:))
allah analı babalı sağlıklı sıhhatli mutlu mutlu yetiştirmek kısmet etsin inşallaah!!
:) güzellikler diliyorum yeni anne adayına:)

Adsız dedi ki...

merhaba,
öncelikle bebeğini sağlıkla doğurup büyütmeni dilerim. uzun bir süredir bu blogu özellikle zeytinyağlı tarifleri nedeniyle takip ediyorum. pek katılımcı biri olmasam da artık dayanamadım, en çok da kedilerine bayılıyorum, çook güzeller -nazar değmesin :)- kedi delisi biri olarak blogunda daha çok fotolarına yer vermeni isterdim... sevgiler...
sibel

Adsız dedi ki...

zeynep&ipek, sibel, güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. umarım dileklerimiz gerçekleşir.

Işıl dedi ki...

Merhaba Şule

bebek haberinize cok sevindim!
Umarım sağlıklı bir bebeğiniz olur.

Sevgiler

Işıl

Adsız dedi ki...

ışıl teşekkür ederim, umarım ikimizin de bebeği sağlıklı olur. heyecanla bekliyoruz :)