Sayfalar

Salı, Haziran 10, 2008

Hindistan Cevizli Toplar vee..



Bu tatlıyı eşimin iş arkadaşları için yaptım. Oldukça lezzetli ve sunumu hoş bir tatlı oldu. Tarifi Ülker'in tarif kartlarının birinde gördüm ve bazı değişiklikler yaparak uyguladım.

Sizlere asıl haberim; dün kontrol için doktora gittik veeeeee cinsiyetini öğrendik yavrumuzun. Sürekli elini gösteren, kıpır kıpır hareket eden bir kız olduğunu duyunca göz yaşlarıma hakim olamadım. İçimden sağlıklı bir kızım olması geçiyordu hep.. Umarım sonuna kadar herşey yolunda gider..

Malzemeler:

  • 2 paket çifte kavrulmuş petibör bisküvi
  • 1 su bardağı ceviz içi (iri çekilmiş)
  • yarım su bardağı pudra şekeri (damak tadınıza göre biraz artırabilirsiniz)
  • 3 çorba kaşığı kakao (40 gr)
  • 1/3 su bardağı hindistan cevizi
  • 1 su bardağı süt
  • yarım paket tereyağı (zeytinyağıyla karıştırarak kullandım)
  • üzerine serpmek için hindistan cevizi
Yapılışı:

Bisküvileri robottan geçirerek un haline getirin ve geniş bir kaseye alın. Ceviz içi, pudra şekeri, kakao ve hindistan ceviziyle karıştırın. Üzerine sütü, erimiş yağı katın. Elinizle yoğurarak yapışkan bir hamur elde edin. Yoğurmakta güçlük çekerseniz süt ilave edebilirsiniz. Hamuru buzdolabında 15-20 dk beklettikten sonra, elinizle ceviz büyüklüğünde toplar yapın. Bir tepsiye sıralayarak üzerlerine kürdan batırın ve buzdolabında servis yapana kadar bekletin. Dilerseniz üzerlerine rendelenmiş çikolata, portakal kabuğu da serpiştirebilirsiniz..

Afiyet olsun..

22 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Şulecim merhaba, minik kızını Allah hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah!

Hindistan cevizli toplar nefis görünüyorlar ellerine sağlık.

Hatice dedi ki...

Şuleciğim senin adına çok sevindim, hayırlısı inşallah.
rahat bir dönem sonrası kızını sağlıkla kucağına alman dileğiye...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Allah hayırlı uğurlu etsin ben de bugün yeni bir döneme giriyorum benim için bu özel haberi paylaşmak istiyorum bende bebek için tedaviye başlamaya karar verdim bizim için zor bir seneydi istemiyordum bile...stresden panik atak oldum ama karar verdim bugün doktora gittim ve tedavim başladı inşalah benimde sizinki gibi tatlı bir kızım olur

eser dedi ki...

Merhaba
Sitenizi çok beğendim.Son tarif de harika olmuş.Yenilerini de sabırsızlikla bekliyorum.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Sitenizi ortalama hergün kontrol ediyorum... kızınız olacağını yazmışsınız, okuduğumda kendi kızımla ilgili haberi aldığımda nasıl heyecan duyduysam aynı duyguyu tekrar hissetim.. sanki o haberi tekrar duyuş anım ve hissettiklerim canlandı yüreğimde... Allahtan dilerim kızımla yaşadığım her güzelliği fazlasıyla sen ve tüm anne adayları yaşarlar.. Bir an önce kızınızı kucağınıza almanızı hayırla dilerim..

Yesim dedi ki...

Şulecim ben de merakla haberi bekliyordum :) Çok sevindim, inşallah sağlıkla dünyaya gelir kızlarımız :)
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Merhaba. Hayırlı olsun. Kızınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Bütün çocuklar sevilir ama bana göre her annenin bir kızı olmalı. Hindistan cevizli toplarınızı izninizle denemk için alıyorum. Sevgiler.

Neşeli Sesler dedi ki...

Demek cici bir kız katılıyor aramıza. Eh Şulecim bir oğlum olduğunu belirterek :p hayırlı uğurlu olsun diyorum:)))
Sağlıkla kucağına alman dileklerimle canım...

Fosi dedi ki...

merhaba,
şule hanımcım,ah ne kadar mutlu oldum,bir melek daha gelecek dünyaya,anne olacaksın,mutlu olacaksın,inş.
ALLAH,sağlıklı,sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip eder,inş,kolaylıkla geçireceğin bir dönem olur.

tarif güzel görünüyor,ellerine sağlık!

Adsız dedi ki...

Nasıl mutlu oldum anlatamam Şule'ciğim,ilk Aydın'dan duydum bir melek daha katılıyor aramıza.Bende benim yavrunun cinsiyetini çok merak ediyorum ama bakalım doktorcuğumuz ne zaman güzel haberi verecek.
Senin adına çok sevidim Şuleciğim.
Hayırlısı ile sağlık ve mutlulukla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah.
Filiz.

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşlar nazik, içten yorumlarınız, güzel dilekleriniz ve duygularınızı paylaştığınız için hepinize teker teker teşekkür ederim. Umarım tüm bebek bekleyenlerin sorunsuz bir gebelik dönemi olur. Allah herkesin gönlüne göre versin..

zarpandit dedi ki...

hım hım hım..ben bunları bir arkadaşımdan duymuştum halada yaparım adımı ne çikitop:)

HADİYE dedi ki...

Kızınıza Allah cc 'den sağlıklı mutlu hayırlı uzun ömürler diliyorum.

Adsız dedi ki...

HAYIRLI OLSUN BEBEĞİNİZ..BENDE DAHA YENİ ANNE OLDUM..4 AYLIK BİR OĞLUM VAR...BU GERÇEK BİR MUCİZE..ALLAH HERKESE YAŞATSIN İNŞALLAH..İNANILMAZ BİR DUYGU..SORUNSUZ BİR HAMİLELİK VE DOĞUM DİLERİM..SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

Şule'ciğim
Güzel haberine çok sevindim. Herşeyden ziyade kız ya da erkek Allah sağlıklı bir şekilde doğmasını, hayırlı bir evlat olmasını ve Allah ına iyi bir kul olmasını nasip eylesin. Mutluluğun benim için mutluluk oldu inan gözlerim doldu. Bebek dünyanın en güzel duygularından birisi. Hem çok zor hem müthiş. Bu kalan zor ve aslında kısa olan sürecin biran önce geçmesini,ay ay bize güzel haberler vermen dileği ile. Sevgiyle kalasın. Ha bu arada ellerine sağlık yine döktürmüşsün :)

Ümmühani/Antalya dedi ki...

merhabalar Şule Hanım,
Tesadüfen internetten pasta tarifleri ararken sitenizi buldum.Yazılanlara bakılırsa da herkes buradan tarif alıyormuş..:)tariflerinizi okudum ve hemen bende sizlere katılmak istedim. Hatta hemen buradan aldığım 2 tarifide yaptım.Süperdi.Ayrıca tıpkı annem gibi tarif etmişsiniz.Hiç yabancılık çekmedim.Teşekkürler

zeynep&ipek dedi ki...

ayyyy!!!
harika görünüyorlaaar:)
bunuda yapacağım! sizin tarifler hep başarılı sonuç veriyor:)
dolayısıyla hepsini gönül rahatlığıyla deneyebiliyorum:)
yüreğinize sağlık..

tugce:-) dedi ki...

çok çoook çoook tebrik ederim :) minik kızını sağlıklı ve rahat bir dönm sonunda kucağına alman dileğiyle...

bu arada tariflere bayıldım :) tam da küçük kızların bayılacağı şeyler :) şanslı mı olacak birisi ne? ;)

Adsız dedi ki...

zarpandit_gokche, çok lezzetli yemesi de çok pratik :)

hülya, artık ne yazık ki etkinliklere katılamıyoruz :(

hadiye, yemek sanatı serap, canan umarım sağlıkla kucağıma almak nasip olur. bu aralar bazı problemler yaşıyorum, kızımızın sağlığı iyi olsa da yine de endişeleniyorum zaman zaman. moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum. güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

Ümmühani/Antalya, tariflerimizi beğenmenize çok sevindim.

zeynep&ipek, güzel yorumun için teşekkür ederim..

tugçe, çook teşekkür ederim, umarım kızımla mutfakta süper bir ikili oluruz :).

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ŞULE HNM. TEBRİK EDERİM..ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN.
DÖRT DÖRTLÜK MUTFAĞINIZ VE TARİFLERİNİZLE SİZİ İLGİYLE TAKİP EDERİM. TŞKKRLRR. SVGLR.

NuNu

Işıl dedi ki...

Merhaba Şule Hanım

bebeğiniz sağlıklı büyütmek nasip olur insallah.

Tarifleriniz çok pratik,
ellerinize sağlık
Sevgiler

Işıl

Adsız dedi ki...

NuNu, zarpandit_gokche, morincir yorumlarınız için teşekkür ederim.
Sevgilerimle..